PDA

View Full Version : laatste jennifer lopez nieuws

--jlo--fan
05-20-2007, 10:00 AM
Een door Jennifer Lopez bedacht concept voor een televisieserie is door het Spaanstalige televisiestation Univision aangekocht. Como Ama Una Mujer is gebaseerd op het gelijknamige album van de zangeres. "De totstandkoming van dit album was zo'n rijke ervaring dat het me heeft geïnspireerd tot het schrijven van dit verhaal", zegt Lopez.

Het album 'Como ama una mujer' is het eerste spaantalige voor de zangeres, die van Porto Ricaanse afkomst is. Het verhaal in de serie is gebaseerd op ware gebeurtenissen en gaat over een vrouw die liefde en geluk zoekt in de glamoureuze wereld van Hollywood.

De 38-jarige Jennifer is naast haar werkzaamheden als zangeres en actrice al jaren succesvol als zakenvrouw. Zo heeft ze een productiemaatschappij, een kledinglijn, een parfum en een restaurant. Aan dat rijtje kan ze nu een eigen televisieserie aan toevoegen.

DIT IS HET LAATSTE NIEUWS OVER JENNIFER LOPEZ :D

LaLoPeZgIrL
05-20-2007, 10:41 AM
hmm wat zal ik hier eens over zeggen...

--jlo--fan
05-20-2007, 11:17 AM
leuk toch jlo komt nog ook met een televisieserie
ik ga zeker kijken

crazyboyms
05-20-2007, 06:01 PM
dit is die serie waarbij elke aflevering in t teken staat van n liedje van Como Ama Una Mujer, en dit liedje zingt Jen dan op t einde van de aflevering :D

LaLoPeZgIrL
05-21-2007, 07:56 AM
ohw dat klinkt toch wel interessant

--jlo--fan
05-21-2007, 01:15 PM
zeker interessant:p

still JLo
05-21-2007, 01:22 PM
en waarvan ze de 12 pagian's van het script in bad heeft geschreven :laugh::laugh:

--jlo--fan
05-21-2007, 02:04 PM
Jah lees dit maar is

Jennifer Lopez kreeg inspiratie in bad

Jennifer Lopez kreeg het idee voor haar nieuwe Spaanstalige tv-serie terwijl ze in bad lag. De zangeres/actrice schreef zelf het scenario voor het vijf uur durende muzikale drama La Flor Palida. Deze zomer word de serie in Amerika uitgezonden. Lopez: "Ik zat in bad en toen was daar spontaan het idee. Voor ik het wist, had ik een programmavoorstel van twaalf pagina's geschreven." In La Flor Palida zijn liedjes verwerkt van het Spaanstalige album Como Ama Una Mujer.

--jlo--fan
05-21-2007, 02:11 PM
O MY GOD EEY MENSEN LEES DIT IS!!

J.Lo met de dood bedreigd

UTRECHT - 11/05/07 - Jennifer Lopez is al lange tijd niet bepaald geliefd onder dierenrechtenactivisten, maar van doodsbedreigingen is ze nog nooit de dupe geweest. Tot voor kort...

De actrice/zangeres heeft namelijk onlangs een brief gekregen waarin gedreigd werd haar publiekelijk te vermoorden, net zoals gebeurd is met de geslachte dieren waarvan zij de huid draagt. Dit meldden diverse media. La Lopez nam de bedreiging niet echt serieus, maar manlief Marc Anthony deed dit wel. Hij heeft twee extra bodyguards ingehuurd om zijn geliefde te beschermen, aldus een bron.

crazyboyms
05-21-2007, 05:17 PM
^dat nieuws was dr vorige week al :p

LaLoPeZgIrL
05-22-2007, 10:39 AM
je moet ergens inspiratie vandaan halen :laugh:

ach die beesten gaan sowieso een x dood, iedereen gaat ooit dood

--jlo--fan
05-22-2007, 12:15 PM
PETA spoort volgens mij niet helemaal
mensen eten vlees daardoor worden dieren toch ook dood geslacht
dat is net als zelfde als bont dragen

echte sukkels:p

crazyboyms
05-22-2007, 01:13 PM
pffff de laatste dagen is dr echt totaal geen nieuws
Jen begint saai te worden

LaLoPeZgIrL
05-22-2007, 01:37 PM
^^ precies zo zie ik het ook

--jlo--fan
05-22-2007, 01:48 PM
Ja he ik zal effetjes zoeken of ik wat nieuws over haar kan vindenhttp://www.feelinsojlo.net/photogallery/photoshoots/vibe-2003/images/tn041.jpg

--jlo--fan
05-22-2007, 01:51 PM
'Messias' Cruise bekeert ook Jennifer Lopez
maandag 29 januari 2007 10:00

De Amerikaanse acteur Tom Cruise neemt zijn gekregen titel 'messias' erg serieus: het is hem nu ook gelukt om actrice en zangeres Jennifer Lopez en haar man, zanger Marc Anthony, te bekeren tot de Scientology-sekte.

Cruise zou ook Marc Anthony (l) en Jennifer Lopez (r) hebben bekeerd
Dat meldt Perez Hilton, de 'meest gevreesde' weblogger van Hollywood, die al veel eerder voorspelde dat dit zou gaan gebeuren. Volgens Hilton kun je nu eenmaal geen vrienden zijn met Cruise en zijn vrouw Katie Holmes, als je geen aanhanger bent van het omstreden Scientology-geloof.

Lopez ontkent Scientologist te zijn. 'Ik ben katholiek, maar mijn vader is al twintig jaar aanhanger van de Scientology-kerk. Ik vind het raar dat mensen het Scientology-geloof willen afschilderen als iets negatiefs.'

Cruises vrouw Holmes was ook katholiek voordat zij zich liet bekeren door haar nieuwe liefde. De twee zouden kort geleden hun vrienden David en Victoria Beckham ook al hebben overstelpt met Scientology-literatuur

ik heb hier wat nieuwsss!!!

--jlo--fan
05-22-2007, 01:51 PM
dit is al nieuws van 29 januari haha:p

LaLoPeZgIrL
05-22-2007, 01:52 PM
haha beetje oud maar toch leuk om terug telezen

--jlo--fan
05-22-2007, 01:54 PM
jip:p

--jlo--fan
05-22-2007, 04:07 PM
Us Weekly: Jennifer Lopez stijlicoon van het jaar
Jennifer Lopez is door het Amerikaanse blad Us Weekly uitgeroepen tot stijlicoon van het jaar. Ze wordt donderdag door het blad geëerd in een club in Los Angeles. In 2001 lanceerde de zangeres, actrice en ontwerpster succesvol haar eigen kledinglijn, J-Lo by Jennifer Lopez. De collectie brengt jaarlijks meer dan tweehonderd miljoen euro op.
In een interview met het blad vertelt Lopez over haar talent voor ontwerpen. "Ik houd ervan om glamour met moderne stijlen te mixen." Ook haar man Marc Anthony lijkt een vinger in pap te hebben als het om de kledingstijl van La Lopez gaat. "Hij laat me sexy voelen in alles wat ik draag, maar als ik ga winkelen, wil ik wel graag zijn mening", vertelt de 37-jarige Latina.
Dit jaar komt Lopez met een nieuwe kledinglijn, Justsweet genaamd, en volgt hiermee de mode op de voet. De nieuwe trend van hoge spijkerbroeken vindt La Lopez wel een beetje riskant. "Ik weet niet of ik dat zou dragen, maar dat zei ik ook van de jaren tachtig-mode die ik nu geweldig vind." Over het aantal schoenen en tassen dat ze bezit wil ze niet uitweiden. "Het is beter dat ik dat niet vertel."
Vorig jaar werd actrice Jessica Alba door Us Weekly uitgeroepen tot stijlicoon van het jaar.

effe wat oude nieuws wat ik heb gevonden

--jlo--fan
05-22-2007, 04:13 PM
Actors Angela Bassett and Jennifer Lopez will be two of the judges of the upcoming LMN Student Filmmaker Competition, a nationwide contest (co-produced by Lifetime Movie Network, The Hollywood Reporter, New York Women in Film & Television, WMA and Women in Film) honoring the best short films by female film students in the U.S.

The contest is open to all female film students (including executive producers, producers, writers, cinematographers and editors) and is designed to “encourage and discover the next generation of female filmmakers.” Also judging the contest are producers Lauren Shuler Donner (the X-Men movies) and Gale Anne Hurd (Terminator 3, Æon Flux), and, director Mimi Leder (The Peacemaker, Pay It Forward).

Citing the dismal employment stats for women in film (in 2005 women comprised 17% of all directors, executive producers, producers, writers, cinematographers and editors working on the top 250 domestic-grossing film–the same percentage as in 1998) as the driving force behind the contest, Lifetime Executive VP and GM Louise Henry Bryson said, “This is the same percentage of women employed in these roles in 1998. Through this competition, we hope to grow that percentage by helping to find the next great women filmmakers who will make important contributions to the Hollywood community” (hopefully, more important contributions than Terminator 3, Æon Flux, The Peacemaker, and Pay It Forward).

The first-and second-place winners will have their films screened at a special program curated by NYWIFT at the 2007 Hamptons International Film Festival in October and will be invited to attend the 2007 Women in Entertainment Power 100 Breakfast hosted by THR and Lifetime Networks in December.

The winning films will be featured on Lifetime and will be shown in their entirety on the Lifetime website. The first- and second-place winners as well as two runners-up will also receive cash prizes and meet with representatives of WMA. The competition runs through July 16, with the winners to be announced in October. For more information, visit LMN.tv/studentfilmmakers.

IK HEB EEN NIEUWS MAAR DAN IN HET ENGELS GEVONDEN

crazyboyms
05-22-2007, 05:14 PM
allemaal oud nieuws...

--jlo--fan
05-23-2007, 08:31 AM
pff ik heb nog steeds geen nieuws gevonden

--jlo--fan
05-23-2007, 08:44 AM
heb nog een nieuws gevonden maar ik weet niet of het nieuw is of oud

Lopez has been ordered to testify in response to a lawsuit which claims she stole the idea for her TV show 'South Beach'.

Writer Jack Bunick filed a lawsuit last year alleging the idea for the now-cancelled series - which first aired in January 2006 - was modelled on a 1999 pilot episode for his show 'South Beach Miami'.

Judge Henry Pitman has ordered executive producer Lopez - who was one of six defendants named in Bunick's claim along with broadcasters UPN and CBS Television - to provide her sworn testimony in the case by June 11.

Lopez's lawyer Orin Snyder claims Bunick sued "for tactical reasons, in an apparent attempt to obtain some perceived leverage by targeting and harassing a celebrity in a case where she has no meaningful testimony to give and no legitimate reason for being named as a defendant in the first place".

In February, Snyder argued that Lopez was not heavily involved in the creation and development of 'South Beach'.

He added: "She was brought in at a later stage to lend celebrity to the show."

Bunick is seeking unspecified damages and an injunction banning any future broadcasts of 'South Beach', which was cancelled in February 2006 after only eight episodes. The show focused on Miami's exuberant modelling and nightclub scene.

--jlo--fan
05-23-2007, 08:47 AM
http://onlinejlofan.com/wp-content/uploads/2007/05/ellespain.jpg

--jlo--fan
05-23-2007, 11:24 AM
Je kent de verhalen vast wel: artiesten die geen blauwe M&M's, dulden, geen Ikea-meubelen willen of alleen maar Evian water willen en dus geen Spa. Wel, het zijn vooral de grote popartiesten (ik noem een Jennifer Lopez, Beyonce of Madonna) die zulke opvallende eisen stellen. De meeste rockartiesten willen gewoon wat alcohol, water en vers fruit.

nouja^^is dit een opvallende nieuws over jlo:p

--jlo--fan
05-25-2007, 10:26 AM
Amerika kent nieuw idool al: Jordin Sparks 24/05/2007

De finale van American Idol 6 kwam woensdagavond op de buis.

LOS ANGELES, Californië - Woensdagavond is het doek gevallen over het zesde seizoen van American Idol. Jordin Sparks mag zich het nieuwe idool noemen.

De overweldigende stem van deze 17-jarige jonge dame uit Glendale, Arizona, haalde het van de 25-jarige beatboxer Blake Lewis uit Bothell, Washington. Maar liefst 74 miljoen stemmen kwamen er binnen. De show zal minstens 30 miljoen kijkers gehad hebben.

De finale puilde overigens uit van de sterren, want Gwen Stefani, Smokey Robinson, Tony Bennett, Bette Midler en Green Day kwamen langs. Ook de voorbije weken kwamen wereldsterren langs, waaronder Diana Ross, Enrique Iglesias, Fergie, Akon, Lulu, Jennifer Lopez, Pink, Barry Gibb en Maroon 5.

Hieronder kan je een nummer beluisteren dat Jordin vier weken geleden zong.

--jlo--fan
05-27-2007, 09:53 AM
SONGWRITER VAN JENNIFER LOPEZ IS NEERGESCHOTEN!!

Songwriter overleeft schietpartij

De Latijns-Amerikaanse songwriter Fabio Alonso Salgado is vrijdag neergeschoten. Hij werd geraakt in de borst en het hoofd. De kogels werden Salgado bijna fataal, maar hij kon een verklaring afleggen tegenover de politie. De man die de schoten zou hebben gelost is opgepakt.

De veronderstelde dader, die vijf jaar voor de artiest werkte als klusjesman, leverde Salgado marihuana. Hij wordt vervolgd voor poging tot moord. Het is niet bekend hoe de songwriter er momenteel aan toe is.

Salgado, die beter bekend is als Estefano, werkte samen met onder anderen Gloria Estefan, Jennifer Lopez, Marc Anthony, Shakira, Ricky Martin en Enrique en Julio Iglesias.

jlo-fangirl
05-27-2007, 10:01 AM
ik dacht dat emelio estefan werd neergeschoten

LaLoPeZgIrL
05-27-2007, 10:32 AM
zo dan heftig

--jlo--fan
05-27-2007, 01:09 PM
gezellig :P

--jlo--fan
05-30-2007, 05:02 AM
Kylie Minogue kan geen genoeg krijgen van... haar eigen kont! Op een feestje in Cannes bleef ze maar doorgaan over haar ronde achterwerk. „Ik lijk wel wat op Beyoncé en Jennifer Lopez”, kweelde Kylie. „Ik mag dan uit Australië komen, maar volgens mij heb ik exotisch bloed door mijn aderen stromen.”

whahaaahaha:D!!!

--jlo--fan
05-31-2007, 11:11 AM
Singers Jennifer Lopez and Marc Anthony arrive at the 20th Anniversary Children’s Health Fund Gala Dinner honoring former President Bill Clinton at the Hilton hotel on May 30, 2007 in New York City.

http://www.onlinejlofan.com/photos/albums/Appearances/2007/The%20Childrens%20Heath%20Fund%20Gala%20%28May%203 0%29%20%28HQ%29%202007/normal_05.jpg
http://www.onlinejlofan.com/photos/albums/Appearances/2007/The%20Childrens%20Heath%20Fund%20Gala%20%28May%203 0%29%20%28HQ%29%202007/normal_06.jpg

LaLoPeZgIrL
05-31-2007, 01:40 PM
wat een afschuwelijke jurk zeg

crazyboyms
05-31-2007, 05:05 PM
ik dr heel goed uitzien juist!
make-up, haar én jurk

--jlo--fan
06-01-2007, 05:09 AM
ze ziet er prachtig uit:)

--jlo--fan
06-01-2007, 05:35 AM
heb hier nog meer foto's

http://www.onlinejlofan.com/photos/albums/Appearances/2007/The%20Childrens%20Heath%20Fund%20Gala%20%28May%203 0%29%20%28HQ%29%202007/normal_01.jpg
http://www.onlinejlofan.com/photos/albums/Appearances/2007/The%20Childrens%20Heath%20Fund%20Gala%20%28May%203 0%29%20%28HQ%29%202007/normal_10.jpg
http://www.onlinejlofan.com/photos/albums/Appearances/2007/The%20Childrens%20Heath%20Fund%20Gala%20%28May%203 0%29%20%28HQ%29%202007/normal_18.jpg

--jlo--fan
06-01-2007, 11:26 AM
JLO IS BEZIG MET HET VOLGENDE ENGELSE ALBUM!

Producer Ryan “Alias” Tedder seems to be the producer of Jennifer Lopez’s upcoming english single from her forthcoming english album! The following information is taken from his official MySpace;

Look out for for Ryan “Alias” Tedder to have J-Lo’s single on her forthcoming release this summer!

Ryan “Alias” Tedder is known for his recent production of Hilary Duffs “Gypsy Woman”, Timbalands “Apologize (Feat. One Republic)” and Ashley Tisdales “He Said She Said”. Presently, Alias is writing & producing songs with - and for Britney Spears, Christina Milian, Rihanna, Backstreet Boys, Pussycat Dolls, J-Lo, Jesse McCartney, Jennifer Hudson & Leona.

Her forthcoming album also includes a song called “Hold It, Don’t Drop It“, this was confirmed by Procuction duo Midi Mafia in a recent AllHipHop.com article.

The pair, comprised of songwriter/artist Waynne and engineer/DJ Dirty Swift, are enjoying the fruits of their success with songs for Fantasia (“When I See You”) and Jennifer Lopez (“Hold It, Don’t Drop It,” a track off her upcoming album).

The song was also confirmed by the duo in a recent interview with MelodicHustle.

MH: So J-Lo is the next record that’s coming out that your on, and you have two records on there?
Swift: The records called “Hold It Don’t Drop It” but you can’t hold us to that, the label may change the name.

Also cool to know is that a few song writer websites recently added some new Jennifer Lopez songs which are yet to be released and will probably be on the album or they will be left as a left-over. The album is slated for release this summer.

*Brave(P.SMITH/E. LEWIS) (source)
*Stay Together (C. NWAGBARA ) (source)
*Wrong When Your Gone(P.SMITH/E. LEWIS) (source)
*Hold It, Don’t Drop It (MIDI MAFIA) (source)
*Gotta Be Where You Are (ROSS ARTHUR, WARE LEON) (source)
*Mile In My Shoes (variations: 12 Shoes) (FELDER WARREN, C. NWAGBARA, WILLIANS OMIQ) (source)
*Skip The Blues (Not Me) (SWIZZ BEATZ) (source; mentioned on Swizz Beatz official MySpage)
*Still From The Block (SWIZZ BEATZ) (source; mentioned on Swizz Beatz official MySpage)

--jlo--fan
06-02-2007, 11:38 AM
hier heb ik wat foto's van 1juni een optreden van jennifer lopez

http://www.lady-lopez.net/gallery/albums/performances/Wal_Mart_Stores_Inc_Shareholders_Meeting/normal_hq01.jpg
http://www.lady-lopez.net/gallery/albums/performances/Wal_Mart_Stores_Inc_Shareholders_Meeting/normal_hq02.jpg
http://www.lady-lopez.net/gallery/albums/performances/Wal_Mart_Stores_Inc_Shareholders_Meeting/normal_hq03.jpg
http://www.lady-lopez.net/gallery/albums/performances/Wal_Mart_Stores_Inc_Shareholders_Meeting/normal_hq04.jpg
http://www.lady-lopez.net/gallery/albums/performances/Wal_Mart_Stores_Inc_Shareholders_Meeting/normal_hq05.jpg
http://www.lady-lopez.net/gallery/albums/performances/Wal_Mart_Stores_Inc_Shareholders_Meeting/normal_hq06.jpg
http://www.lady-lopez.net/gallery/albums/performances/Wal_Mart_Stores_Inc_Shareholders_Meeting/normal_hq07.jpg

--jlo--fan
06-06-2007, 08:33 AM
gisteren was de 3e trouwdag van jlo en marc anthony
http://www.jennylopez.net/pictures/anniversary.jpg
http://onlinejlofan.com/wp-content/uploads/2007/06/anni.jpg

--jlo--fan
06-11-2007, 09:56 AM
http://www.myfoxny.com/myfox/MyFox/pages/sidebar_video.jsp?contentId=3451277&version=1&locale=EN-US

als je hier naar deze site toe gaat kom je een clip tegen van jlo en marc

--jlo--fan
06-13-2007, 08:04 AM
jennifer lopez heeft film dallas afgeblazen!! het film gaat niet door!!

Er komt toch geen film van Dallas. Dat zei Larry Hagman, die in de populaire soap uit de jaren 80 de rol van JR Ewing speelde, dinsdag op Radio 2.

"Ze hebben het afgelast", zei Hagman."Ik kwam er twee weken geleden achter". De reden voor het afblazen gaf hij niet. Er waren vergevorderde plannen voor een film en de rollen waren al verdeeld. John Travolta was gestrikt voor de rol van JR en Jennifer Lopez zou Sue Ellen spelen, maar Lopez haakte zelf al af.

Dallas The Movie zou in 2008 uitkomen. Vrijdag stond juist op de website nog te lezen dat de productie van de film weer in volle gang was.

LaLoPeZgIrL
06-13-2007, 01:35 PM
thnx voor de site

maar goed dat ze die rol niet zo doen, dallas zou n flop worden

--jlo--fan
06-14-2007, 10:48 AM
Jah dat dacht ik ook

http://www.feelinsojlo.net/download/wallpapers/w_photosynthesis/min/jennifer_lopez5_1024.jpg

--jlo--fan
06-15-2007, 11:55 AM
ik heb wat roddels over het kledinglijn van jlo

Latino-ster Jennifer Lopez bewandelt niet alleen het pad van muziek en film: ze heeft een eigen kledinglijn opgestart, Sweetface. Om haar nieuwe collectie te promoten, organiseert ze een modeshow tijdens de New York Fashion Week . Vanzelfsprekend hoort hier de nodige stress bij. La Lopez laat zich door de camera’s volgen tijdens het ontwerpproces, en laat haar zin voor ondernemen vastleggen in een 1 uur durende documentaire.

Gedurende de special, zien we hoe Jennifer stijlen en mannequins uitkiest. Een zwart ensemble wordt volledig door haar afgekeurd, omdat het geen ‘J.Lo-kleur’ is. Maar door een tandpastaglimlach richting ontwerper te gooien, is alles al snel vergeten en vergeven.

Lopez is natuurlijk haar 'schattige' zelve in de reportage, maar af en toe kan ze pittig uit de hoek komen. Nadat ze even naar een jeans heeft gekeken, roept ze tegen haar medewerkers 'Durf het niet aan mij te tonen als ik er niets aan kan veranderen!'

Ze dreigt er verschillende keren mee de modeshow te annuleren, en nadat een miscommunicatie bij een boeking zorgt voor extreme vertraging, neemt ze de telefoon om haar brutaliteit de vrije loop te laten.

Zes maanden voor de show vreest La Lopez dat haar designers niet genoeg modelooks gaan hebben, en dat blijkt ook zo te zijn. Vier maanden voor de modeshow, is de zangeres/actrice bang dat ze zichzelf voor aap zet. Maar dat gebeurt niet. En twee uur voor de start maakt ze zich zorgen dat een sfeerventilator het niet zal doen…en inderdaad.

J. Lo’s man Marc Anthony komt enkel sporadisch in beeld, en zegt geen woord. Supermodel Naomi Campbell komt ook even langs, maar zoals de titel het zegt, draait deze documentaire enkel en alleen rond het persoontje van Jennifer.

Een blik achter de schermen van het reilen en zeilen van een kledinglijn die wordt opgestart en gerund door een latino-diva met de bekendste derrière van Hollywood.

crazyboyms
06-17-2007, 05:08 AM
^uhm dit is van de modeshow van 2005 (of eind 2004)
van die MTV special beyond the runway

--jlo--fan
06-20-2007, 09:40 AM
is jlo zwanger?

Wekelijks wordt nieuwe filmsterren en zangeressen een zwangerschap toegedicht, waarbij regelmatig uitvergrote foto's van hun buik worden afgedrukt. De laatste maanden deden dergelijke geruchten de ronde over Christina Aguilera, Jennifer Garner, Alicia Silverstone en Angelina Jolie. Ook Britney Spears, Avril Lavigne en Jennifer Lopez zouden in blijde verwachting zijn.

http://www.feelinsojlo.net/download/wallpapers/exclusive/jen3.jpg

--jlo--fan
06-23-2007, 09:50 AM
Jennifer Lopez gaat terug naar haar roots. Tijdens de opnamen van de videoclip voor het Spaanstalige nummer Me Haces Falta heeft de zangeres wat details losgelaten over haar volgende album. Dit album wordt weer een Engelstalig album, wat vol komt te staan met pop-, R&B- en hiphopachtige nummers.

Voor haar nieuwe album werkt J. Lo samen met producer Cory Rooney. Zij hebben in het verleden ook al vaak samengewerkt. J. Lo zegt dat de eerste single van het album deze zomer nog uitkomt en dat het een 'dansbare plaat' wordt. "Het wordt heel anders dan mijn Spaanse album. Deze nieuwe cd is meer wat de fans van me gewend zijn; een beetje dance, funk, R&B, hiphop, alles door elkaar."

JLO gaat ook werken met beyonce!!:D

LaLoPeZgIrL
06-23-2007, 09:52 AM
^met beyonce, wie zegt dat?

--jlo--fan
06-23-2007, 02:23 PM
Having released her first Spanish-language album "Como Ama Una Mujer" in March, Jennifer Lopez is preparing to release a new English-language album later this year. MTV News reports that the as-yet-untitled album will see Lopez return to pop, R&B and hip-hop sounds. The singer and actress has teamed up once again with music producer Cory Rooney for the record and has also BEEN WORKING WITH BEYONCE and Eve collaborator Swizz Beatz. Speaking to MTV News about the album, Lopez said: "I'm really excited about it. The first single will be out this summer. And, you know, it's very different from my Spanish album. My Spanish album was kind of an opportunity to get away from what I do on my English [albums], to kind of express a different side of myself." She continued: "This [next] album is more of what people and my fans are used to - you know, just kind of dance, funk, R&B, hip-hop, all that stuff, all mixed up together to make some great pop music."

been working with beyoncé!!

LaLoPeZgIrL
06-24-2007, 09:54 AM
getver beyonce
of bedoelen ze dat cory oa met beyonce gewertkt heeft :p

--jlo--fan
06-25-2007, 11:49 AM
geen idee:p

--jlo--fan
07-11-2007, 08:36 AM
Actrice en zangeres Jennifer Lopez wil geen J-Lo meer genoemd worden en daarvoor heeft ze een duidelijke reden. De beroemde American Latina wil niet meer herinnerd worden aan haar verleden als ster die bekend stond als lastpak. In die tijd gingen er nogal stevige geruchten rond dat ze niet te harden was achter het podium of voor de camera.

Bovendien is het volgens Lopez tijd voor een nieuw hoofdstuk in haar carriëre. Ze wil minder in komedies spelen en minder blije muziek maken. Daarvoor in de plaats wil ze serieuzere projecten oppakken. Desondanks speelt Lopez de komende twee jaar nog in minimaal twee komedies. Andere filmrollen heeft ze nog niet.

ik word er beetje verdrietig ervan over dit nieuws :s2weep:

--jlo--fan
07-11-2007, 09:55 AM
Jammer dat ze niet meer blije muziek gaat maken want ik dacht net dat jlo weer terug kwam maar helaas:s2cry:

crazyboyms
07-12-2007, 12:33 PM
and has also BEEN WORKING WITH BEYONCE and Eve collaborator Swizz Beatz.

ze bedoelen: en heeft gewerkt met Swizz Beatz die al eerder met Eve en Beyonce werkte ;)

--jlo--fan
07-13-2007, 05:23 AM
owh thanks

jlo-fangirl
10-19-2007, 10:19 AM
Nog steeds hebben Marc Anthony en Jennifer Lopez hun zwangerschap niet bevestigd. Terwijl het overduidelijk is… Wat is toch het grote oponthoud?

Maar aankondiging of niet, woensdag waren de twee gezellig aan het shoppen voor de baby! Ze bezochten Petit Tresor, dé babyboetiek voor de sterren in Amerika. Kosten werden in elk geval niet gespaard. De twee hebben meer dan $ 50.000 uitgegeven aan spulletjes voor de kinderkamer.

Volgens een bron gaat Petit Tresor de babykamer inrichten met als thema babyversjes. Marc en Jennifer gingen de winkel via de achteringang in – de winkel was gesloten voor publiek – en brachten er twee uur door om de perfecte accessoires en benodigdheden uit te zoeken. Het meeste zal speciaal worden gemaakt, zoals de wieg en de verschoontafel. Ook zullen er speciale muurschilderingen aangebracht worden.

Volgens de geruchten krijgt het stel een tweeling en omdat ze niet weten of het jongetjes of meisjes (of allebei) worden, hebben ze daar rekening mee gehouden bij het uitzoeken van de kinderkamer.

http://msnnl.starlounge.com/article.cfm?articleID=12339

*Bella_rOse*
10-19-2007, 12:45 PM
^^Thanks. Echt raar dat ze nog steeds niks hebben bevestigd. Het is nu al over duidelijk. Maar ja, wij weten het toch al wel sowieso. :laugh: Ik ben wel benieuwd naar of het een tweeling is of niet.

Ellegirl
10-22-2007, 08:31 AM
Aaaah die foto is zoo schattig :D Die had ik nog nooit eerder gezien :O

LaLoPeZgIrL
10-22-2007, 10:34 AM
wat n stom thema lol

still JLo
10-31-2007, 04:20 PM
Cavalli klapt uit de school
Modeontwerper Roberto Cavalli heeft de zwangerschap van Jennifer Lopez bevestigd. Hij lijkt daarmee zijn mond voorbij te hebben gepraat, omdat de zangeres en haar man Marc Anthony nog altijd de kaken stijf op elkaar houden bij vragen over een aanstaande gezinsuitbreiding.

Cavalli verklapte het babygeheim van Lopez toen hem tijdens een interview werd gevraagd wat voor kleding hij ontwerpt voor zijn beroemde clientèle. "Voor Jennifer Lopez maak ik momenteel speciale dingen omdat zij een baby verwacht", vertelde de loslippige modeontwerper aan het Amerikaanse tijdschrift People. "Het is moeilijk omdat ze iedere week dikker wordt."

Al maanden circuleren geruchten over een liefdesbaby voor J-Lo en Marc Anthony, die sinds drie jaar getrouwd zijn. In verschillende Amerikaanse tijdschriften verschenen foto's van het flinke buikje dat 'Jenny from the Block' inmiddels heeft. Diverse Amerikaanse media beweren dat Jennifer in verwachting is van een tweeling.
----------------------------
Tja beetje laat he...dit wisten we al weken

LaLoPeZgIrL
11-02-2007, 12:40 PM
idd maja nu horen we het eens van meneer cavelli :p

Ellegirl
11-03-2007, 03:01 PM
haha jaa idd

crazyboyms
11-03-2007, 05:40 PM
en denk dat Jen dr nie zo heel blij mee is...

Ellegirl
11-30-2007, 08:04 AM
Ik hoorde gisteren Jenny from the block op de radio :D Lang geleden !

LaLoPeZgIrL
11-30-2007, 08:07 AM
^daz idd lang geleden zeg

*Bella_rOse*
12-07-2007, 03:38 PM
Helaas is niet echt meer iemand actief op de ned. forum, ikzelf ook niet. Ik zal mijn best doen om vaker actief te zijn. Maar ik kwam dit tegen over de zwangerschap van Jennifer Lopez. Beetje oud nieuws, maar die video had ik zelf nog niet gezien met ned vertaling bij ipv engels.

ma 03 dec 2007, 20:06

Jennifer Lopez zichtbaar zwanger

door onze redactie
AMSTERDAM - Wel, niet, wel, niet, toch wel... Het is maar goed dat Jennifer Lopez eindelijk zelf heeft toegegeven dat ze zwanger is, want hier is zichtbaar geen ontkennen meer aan.

De 38-jarige zangeres en haar man Marc Anthony verschenen samen stralend op een filmpremière.

J-Lo vond het al erg genoeg dat ze niet meer kon ontkennen in verwachting te zijn van haar eerste kindje, en daarom houdt ze geheim wanneer ze is uitgerekend. Dan kan ze de baby misschien ook nog een tijdje verstoppen...

Video is te zien op: http://www.telegraaf.nl/prive/2688522/Jennifer_Lopez_zichtbaar_zwanger.html?p=15,1

LaLoPeZgIrL
12-07-2007, 03:52 PM
nl is altijd erg sloom met nieuws :s dont know why

Ellegirl
12-07-2007, 04:02 PM
Jaa klopt.. :S

*Bella_rOse*
12-07-2007, 05:14 PM
Ned is zeker sloom met shownieuws en dat soort dingen in het buitenland. Soms lees ik dingen in tijdschriften, die ik dan al maanden of weken geleden in een buitenlandse tijdschrift of site had gelezen, maar ja. En ook met buitenlandse soaps zoals ATWT, lopen we zwaar achter en andere programma's en ga zo maar door. Wel jammer, je moet extra moeite doen om niet achter te lopen op de rest vd wereld:laugh:

crazyboyms
12-09-2007, 05:15 PM
ja wanneer lopen we es niet achter hier :(